remcojansse.reismee.nl

Alweer de derde dag in Hongarije

Hallo jongens en meisjes, Ik hoop dat het lekker weer was dinsdag, toen jullie bij juf Ellen waren. Want weten jullie wat voor een weer hier was? Alleen maar regen. Ik ben door de regen met de andere juffen en meesters naar twee scholen geweest en een museum. De eerste school was op een zolder en voor speciale kindjes. En toen wij er kwamen kijken was er de directeur(meester fred bij ons), de onderdirecteur(meester peter), de assistent directeur(juf nicole en juf marije) en nog een stagaire(ik bij jullie). Dus denk eens dat jullie in de kring zitten, juf ellen les geeft en al die mensen en nog meer juffen en meesters achter jullie zitten. Dan kunnen jullie niet werken!! Maar in het museum, waar ik daarna met de bus na toe ben gegaan was ook heel mooi. Ik heb weer veel foto's gemaakt en laat deze zien als ik jullie weer zie!! Gr. Remco

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!