remcojansse.reismee.nl

Eerste dag

Hallo jongens en meisjes en juffen van groep 1/2D, Ik ben nu in Gyor(Sjie-or) in Hongarije een basisschool aan het bekijken. Maar gisteren toen jullie lekker vrij hadden of een communiefeest, ben ik met de auto naar Duitsland gereden. Ik ben gestopt bij een vliegveld in Duitsland en ben toen gaan vliegen met het vliegtuig. Toen ik ben geland en mijn koffer heb gepakt, zijn we een klein stukje met de trein geweest. Daarna zijn we een hapje gaan eten. Na het lekkere eten zijn we verder gegaan met de trein, toen moesten we een lang stuk rijden en wachten, pfoe. Maar we zijn gelukkig goed aangekomen in het hotel. We slapen met 11 juffen en 5 meesters in één hotel! Vandaag ga ik een school bekijken en hoe dat is gegaan, dat vertel ik morgen. Groetjes, Meester Remco

Reacties

Reacties

Juf Ellen

He Remco,

jammer dat ik je mail nu pas krijg. Morgen hebben we schoolreisje dus komt het er niet van. Ik vraag Jacqueline om donderdag er naar te kijken met de kids. Misschien heb je dan ook al een nieuwe mail gestuurd, dan kan dit samen,. Veel plezier, have fun
Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!