remcojansse.reismee.nl

De tweede dag in Hongarije

Hallo kindjes van groep 1/2 en de juffen, Jullie krijgen twee verhaaltjes te horen, want er was iets misgegaan met het andere verhaaltje. Zoals in het eerste verhaaltje ben ik gisteren een school gaan bezoeken. Het was een hele oude school, maar weten jullie nog die Finse, Duitse, Engelse en Italiaanse kinderen die bij ons op school zijn geweest? De school waar ik ben geweest, daar gaan ze dat ook doen. Ik kwam binnen en zag heel groot hangen: "Comenius Project 2011-2013". Ik heb veel foto's gemaakt en laat jullie die allemaal zien. We hebben ook nog een rondje door de stad gemaakt met een mevrouw. Die heeft ons allemaal mooie dingen laten zien zoals een kerk en waterspuiten. Daarna zijn we lekker gaan eten. We hadden frietjes! Echt lekker. En nu ben ik onderweg met de bus naar weer een andere school! En hoe dat verder gaat, dat vertel ik morgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!